صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book
صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book

شرکو بیکس


شرکو بیکس

1940-2013 میلادی

دانلود صدای:


*رومان ... برگردان، نیروان رضایی   آهنگ: غلام حسین اشرفی

*در برابر چشم های ... برگردان، هلاله محمدی   آهنگ: مم آرارات

*آب شعر . برگردان ایرج بهرام نژاد  آهنگ: آرام تیگران

*آنقدر گرسنه بود آزادی از ...    برگردان، ایرج بهرام نژاد    آهنگ: ناصر رزازی

*درگوشه ی اقیانوس آرام ... کردی و فارسی    برگردان، ایرج بهرام نژاد    آهنگ: آرام تیگران

*تنها من نیستم ...    برگردان،نیروان رضایی    آهنگ: کویار هورامی

*جویباری از من پرسید ...       آهنگ: صلاح داوود

*پرنده ی واژه هایم ... کردی و فارسی    برگردان، ایرج بهرام نژاد    آهنگ: محمدجزا


نظرات 1 + ارسال نظر
مجید شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1402 ساعت 21:52

سلام بر استاد عزیز
من چند تا دکلمه شعر داشتم میخواستم اول ترانه بزارم منتها چندتا نرم افزار تست کردم حس کردم خوب نشد
آیا امکان داره شما بگید با چی درست میکنید منو راهنمای کنید و اسم برنامه را بگید
تشکر

درود بر شما
من با نرم افزار Adobe Audition 3 کار می کنم. البته نسخه های بالاتر از این هم هست ولی خب کار من با همین نسخه ی 3 راه می افته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد