صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book
صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book

فیض شریفی


فیض شریفی

دانلود صدای:


* اصلا من اشتباه نکرده ام ...  آهنگ: ابی

*خاک خوب ... آهنگ: مهسا و مرجان وحدت

*آرزو می کنم ...  آهنگ: استاره بختیاری

*یک کوه و دو آبشار ...  آهنگ: محسن چاوشی

*بیا مرا ببر ...  آهنگ: معین

* لختی قلم به گریه در افتاد  آهنگ: معین

*قندهار   آهنگ: گوگوش

*از دور به جای خالی ...  آهنگ: بخش از رکوییم موتسارت

*اقرار می کنم ...  آهنگ: شقایق، داریوش

* مابقی عمرم هم ... آهنگ: I'm your man / Leonard Cohen

* هزار و یک سال است که .... آهنگ: محسن نامجو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد