صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book
صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book

نیما یوشیج


نیما یوشیج

  1274-1338 خورشیدی

دانلود صدای:


حرف های همسایه - 59 آهنگ: میری ماتیو

*پاس ها از شب گذشته است ... آهنگ: مرسدس سوسا

*از پس پنجاهی و اندی ز عمر ... آهنگ: میلاد درخشانی

*یک چند به گیر و دار بگذشت مرا ...  آهنگ:گلشیفته فراهانی

*یاد بعضی نفرات ... آهنگ: مرضیه

*تو را من چشم در راهم  آهنگ: الویس پریسلی

*هست شب  آهنگ:  She / Charls Aznavour

*حرف های همسایه - 69 آهنگ انتخابی از اپرای کاوالریا روستیکانا اثر پیترو ماسکانی

*حرف های همسایه - 8  آهنگ انتخابی از اپرای کاوالریا روستیکانا اثر پیترو ماسکانی

بخشی از آغاز منظومه افسانه  آهنگ انتخابی از ملودی های کردی

نظرات 9 + ارسال نظر
حجت الحق والانصف شیخ ابوغریب بخارا شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:41

یاشیخ
خوشا به حال کسی که تواورا چشم درراهی
شونصدهزاربارآن راشنیدم وشونصدهزارباردیگرهم خواهم شنید

یا شیخ در صدای بعدی نعره های ما را خواهید شنید از این قامنت وزین که بر این لوح جاری بکردید.

فرهاد دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 http://www.rahdari.ir

سلام
کار فوق العاده ای کردین
چند وقت پیش یکی از متن هام رو خوندم و ضبط کردم و می خواستم در وبلاگ منتشر کنم....حسش خیلی بیشتر بود نسبت به متن خالی...نشد به دلایلی....
کار شما جالب بود
کتاب هایی که می خوانیم
صداهایی که می شنویم
پیشنهاد می کنم بعدیش باشه : خواب هایی که می بینیم

خوابهایی که میبینیم را نمی توانم درست کنم چرا که متاسفانه خواب نمیبینم.

نیره حسینی دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:01 http://www.n-hoseini.persianblog.ir

عالی بود .. و چه پیوند زیبایی در پایانش داشت...
دلم را برد... امشب هم که دل من هوای گریه داشت بسیار و بی امان...
کتاب هایی که می خوانیم
فیلم هایی که می بینیم
صداهایی که می شنویم
فریادهایی که نمی زنیم
فرصت هایی که نمی یابیم
زخم های که نمی شماریم
زجر هایی که می کشیم
و...

خودم از پیوندهای آهنگهایش بیشتر خوشم می آید.
حسام می گفت:
غذاهایی که می خوریم
رستوران هایی که می رویم

مریم یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:57 http://cine.blogfa.com

سلام
از وبلاگ پروانه جان به این جا رسیدم البته کامنت‌های طولانی را نخواندم..اما به اندازه‌ی کافی وسوسه ام کرد تا به وبلاگ شما بیایم...
خب این عکس نیما و این شعرش

؛از پس پنجاهی و اندی زعمر
نعره بر می آیدم از هر رگی
کاش بودم باز دور از هر کسی
چادری و گوسفندی و سگی.؛

چه کار خوبی کردید.
به وبلاگتان سر زدم. وبلاگ فیلم هایی که می بینیم ما باید جلوی وبلاگ شما لنگ بیاندازد. کاش ادامه می دادید. نتوانستم کامنت بگذارم. ولی خیلی حیف که تعطیل شده.

فرشته سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:52 http://fershteh.aminus3.com

تو را من چشم در راهم...
نمی توانم بگم چقدر این شعر را دوست دارم
فقط اینکه بارها خودم برای همین شش کلمه صفحه ها سیاه کردم
عالی بود
همه چیز
...........
موفق باشید

ممنون.
خود من این شعر نیما را که از برم.

مسافر یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 19:55 http://cheshmdarraham.blogfa.com/

سلام چه صدای گرمی دارید
سومی می شود فیلم هایی که می بینید! مگر اینکه میانه نداشته باشید با سینما
شاد باشید

ممنون.
فیلم هایی که می بینیم هم هست. لینکش آن بغل هست. ولی مدتی است فیلم قابلی ندیده ام که از ان بنویسم.

مهدی فر زه چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:40 http://jametajali.blogfa.com/

سلام .

عکس واقعا عکس دوران نوجوانی نیما ست؟

عکس های شما برایم تازگی داشت .

موفق وسلامت باشید .

بله . عکس نیماست. بنا به روایتی اولین عکس غیر آتلیه ای نیماست.
ممنون.

مهدی فر زه سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:56 http://jametajali.blogfa.com/

سلام .

افسانه ی نیما خیلی برایم دلنشین بود و اجرا هم خیلی خوب و شاعرانه بود البته متن را چند باری از روی کتاب خوانده ام ولی دکلمه ی شما را حلاوتی ست دگر.

ممنون.
من افسانه ی نیما را دو سه باری تا ته خوانده ام ولی تا اینجایش را تقریبن از بر هستم. به نظر من شنونده و یا بهتر بگوییم عاشق را در یک تعلیق دوست داشتنی رها می کند. تعلیقی گخ که من آن را خیلی دوست دارم.

عاشقا! تو مرا می شناسی
............
اینجاست که بارها از اینجا رهایش کرده ام که ببینم خودم هم می شناسمش یا نه؟

مهدی فر زه جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:32 http://jametajali.blogfa.com/

سلام .

می کند بیهوده جان ؛ قربان

تاکنون این مصرع شعر نیما را این گونه می خواندم:
می کند (با فتح کاف) بیهوده جان ؛ قربان
به معنای :
او بیهوده جان می کند ؛ قربان

ولی در اینترنت خوانش دیگری شنیدم به این معنا که:

او بیهوده جان خود را قربانی می کند.

این خوانش هم به نظرم درست می آید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد