صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book
صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book

هوشنگ ابتهاج


هوشنگ ابتهاج

دانلود صدای:


*اندوه رنگ ...  آهنگ: پریسا

*با گریه می نویسم ...  آهنگ: محسن نامجو

*صبح دروغین ... آهنگ:گل نراقی

*خیال دلکش پرواز در طراوت ابر...  آهنگ: کارن آن

* نه لب گشایدم از گل نه ...  آهنگ: محمدرضا شجریان

*شکفتی چون گل و ... هنگ: سیمین بری، با تنظیم جهانشاه برومند

*رنج دیرینه  آهنگ: حرمان، امید نعمتی

* کوچ  آهنگ: Rain M. Gardot

*سراب  آهنگ: پری از قوامی

*شبگیر  آهنگ: روژدا

قطعات کوتاه از کتاب تاسیان  

نظرات 5 + ارسال نظر
مهربانو شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:09

چقدر دلنشین...من این را خیلی دوست داشتم

چه خوب.

افسانه پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:55 http://gtale.blogsky.com

رفتنت کافــــی نبود ؟؟

حالا داری در شعـــرهای دیگران پرسه میـــزنی ؟!

شعرم را حلالت نمــــیکنم

اگر ...


بین واژه های نامحرم ببینمت !!

چه شعر قشنگی. سروده ی خودتان بود؟

Niki Motamed پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:48

http://www.dead-notes.com/nvesndh-e-mhman/802-بیست-وب-سایت-برتر-در-باب-کتاب.html

سلام نیکی معتمد هستم نویسنده مهمان وبسایت مرد مرده این لینک در بردارنده ی مطلبی است که به سایت شما اشاره دارد.
پیروز باشید.

بسیار سپاسگزار شما هستم. ممنون.

مهدی فر زه سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:17 http://jametajali.blogfa.com/

سلام.

به زودی یک مصاحبه با هوشنگ ابتهاج مربوط به چهل سال پیش را در ویدیو کلیپ هایم باز خوانی میکنم بعدش فریدون مشیری و بعد اخوان ثالث و میم آزاد و شاید محمد حقوقی البته همه ی مصاحبه ها مربوط به چهل سال پیش است که در مجله ی پیک جوانان منتشر شده.

فعلن مصاحبه با شاملو را باز خوانی کرده ام و در ویدیو کلیپ هام موجود است.

خیلی این کاری که می کنید ماندگار است.
موفق باشید و پر تلاش.

راحیل شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:39

خیلی خوبه.... ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد