صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book
صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book

کیوان رادفر


کیوان رادفر

1344

دانلود صدای:


* زندگی خانه ی عشق است و در آن، ... آهنگ: ماندانا خضرایی

*ماه چشمت می کند هر شبم را ...  آهنگ:موسیقی متن فیلم آنابل

*آن جا که دریادلان خاک نشین شوند ...  آهنگ: شجریان

*آن که تر کرده لب از ... آهنگ: شجریان

*این که من از تو نظر ....  آهنگ: سالار عقیلی

*ای که هر جزء دلت سوره ی عشق است ... آهنگ: چارتار

*ای که یک قطره هم ... (تک بیتی)   آهنگ: نت کینگ کول

*گمراه    آهنگ: سیاوش قمیشی

*نقشه ها بر پرده ی تاریک ذهنم ....   آهنگ: شوبرت

* جوانی اول عشق است و .. آهنگ: جوانی، قاسم افشار

*از بس که چشمانم ...  آهنگ: ماه و ماهی، حجت اشرف زاده

*پرواز پریدن نیست ... آهنگ: Maurice Ravel, Bolero

*همواره سهم تنهایی من ... آهنگ: A. Bocelli / I found my love in Portofino

*افسانه به افسانه - آهنگ: Are you lonesome tonight / Elvis Prisly

*خاطرم نیست - آهنگ:  Air یوهان سباستیان باخ

*در وفور عشق و شادی  آهنگ: آندره آ بوچلی Andrea Buchelli

*باز می شوند آهنگ: Angelo Badalmenti - Twin Peaks

*دفتر شعر - آهنگ:سویت سمفونی شهرزاد- ریمسکی کورساکف

* باران دقایق - آهنگ: پیترگابریل - نصرت فاتح علی خان

*تنها من و تنها تو -   آهنگ: شوپن. عبادت های نیمه شب - شماره 20

*باور نمی کنم -   آهنگ: شوپن. عبادت های نیمه شب - شماره 20


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد