صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book
صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book

یدالله رویایی


یدالله رویایی

دانلود صدای:


*خواب دیدم در بیابانی دراز ... آهنگ: ژول ماسنه

*رویای آب و دریا ...  آهنگ: اشتراوس

*روبروی تو من ...   آهنگ: هندل

*دریایی 17   آهنگ: شجریان

*دلتنگی 4    آهنگ: یوهان سباستین باخ

*باغم خاک گاهی سرم به ماه می ماند  آهنگ: Shirly Bassy

*لبریخته ها شماره 8   آهنگ: Mozart, Lacrimosa

*لبریخته ها شماره 9  آهنگ: Brahms

*دریایی 3  آهنگ: سونات مهتاب، شماره دو بتهون

*دلتنگی 5  آهنگ: عشق دیرین - محمدنوری

* لحظه های درد آهنگ: Mozart / Stabat Mater

*دلتنگی 8  آهنگ: Vangelis - Conquest of Paradise

*از دوستت دارم  آهنگ: Dan Gibson- Pleasant Island Ease

نظرات 6 + ارسال نظر
حسام چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 http://hessamm.blogsky.com

این یکی عالی بود.

سطح موزیک پس زمینه خیلی خوبه. کیفیت صدا هم عالیه. مکث اول و جایی که موزیک شروع می شه هم خیلی خوبه... همینطور فید اوت آخر.

دیگه حرفه ای شدین ها!

راستش فیدآوت آخر مال خود آهنگه. من هیچ کاری نکردم. میدونی برای راحتی بیشتر سعی میکنم که آهنگهایی انتخاب کنم که خودشون مشکلی نداشته باشند. ولی نهُ دروغ چرا؟ تا قبر آآآآ در مورد آهنگ یک کاری کردم و اونم اینه که از جایی که صدای خودم تموم میشه تناژ آهنگ رو بیشتر کردم. خب اینم خیلی کاره دیگه. نه؟!!
گوشی توی گوشم تازگیا به هیس افتاده. اذیت میکنه. انگاری یواش یواش باید ابزار کار رو به کمال تهیه کنم. البته غیر از میکروفن که به قول خودت تا نیم متری رو پوشش میده و تریلی توی کوچه رد شه ضفت نمیکنه. میمونه فقط گوشی.

حسام چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:35 http://hessamm.blogsky.com

آره بابا همین کاری که با موزیک کردین خودش خیلیه. اصلا خیلیا همین کارو می کنن می شن موزیسین!!!

یه هدفون باید بخرین... حالا تا تولدتون هم که ماشالله خیلی مونده... هیچ مناسبت دیگه ای نداریم این دور و برها ما براتون یه حرفه ایش رو بیاریم؟!!!

مناسبتشو خودم واسه خودم پیدا میکنم. تو فقط بگو چی خوبه؟ خودش کلی کادوی تولده.
میدونی علی دختر دار شد؟ اسمش لیلیانور ه. من یک ایمیل به اسم lilianoor@gmail.com بهش هدیه تولد دادم.
این روزا توی دنیایی که ما داریم به موازات دنیای فیزیکیمون جلو میریم یه چیزای دیگه ای میشه هدیه تولد و عید شما مبارک.

فرناز چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:24 http://farnaz.aminus3.com/

حسام : چه مناسبتی بهتر از اینکه شعرشو خوب خونده ؟؟!!


احتمالا هفتصد سال (‌!!!‌‌)‌ بود که از یدالله رویایی نخوانده و نشنیده بودم اما انصافا این یکی چسبید .. این که می گویم انصافا در واقع به خاطر فکرها و قضاوتهای خودم است چون معمولا خیلی هم با او ربط نگرفته ام . اما به قول حسام شما خوب حرفه ای شده اید ..

خب درسته دیگه حسام. خانم فرناز درست میگه. به مناسبت این که شعر رو خوب خوندم!!
من از نوجوانی که با رویایی آشنا شدم شعراشو دوست داشتم. توی صدا و سیمای قطبی یک برنامه داشت که در مورد شعر حرف میزد و من دیدن هیچ کدومشو از دست ندادم. در واقع اون برنامه من رو با شعر نو آشنا کرد. این بود که بعدها شعر حجم رو یه جورایی بیشتر از بقیه انواع شعر نو دوست دارم.
ممنون از تعریفتون. چه خوب که شمام خوشتون اومده.

پارسا شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:44

خیلی زیبا خوندید ... موسقی این شعر بهتر از بقیه بود صدای شما برای گویندگی خوبه برای دوبله یه صدای ماندگار

ممنون.

مهدی فر زه پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 http://jametajali.blogfa.com/

سلام.

موفق و سلامت باشید.

فعلن دانلود هایی از شعر ها انجام دادم تا بعدن گوش بدهم.

سلام.

رسول دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 09:36

سلام
لااقل بنویسید که صدای چه کسی رو دانلود می کنیم، به اسم صدای رویایی دانلود نشه.

سپاسگزار شما. من فکر کردم همین که اشعار با صدای خودمه، نیازی به توضیح نیست. به هر حال بالای وبلاگ پیشنهاد شما رو اضافه کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد