صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book
صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book

سنایی


 آرامگاه سنایی در غزنین افغانستان

473 - 545

دانلود صدای:


*خورشید به زیر دام معشوقه ی ماست ... سنایی آهنگ، سلین دیون

*ز حاجت جامه ای نو کن ز بهر ... سنایی  آهنگ، دالیدا

*دوستانم بر سر کارند ... سنایی  آهنگ، مرجان فرساد

*با دل گفتم، چگونه ای؟ داد جواب ... سنایی  آهنگ، دین مارتین

نظرات 1 + ارسال نظر
دل سوختگان جمعه 19 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 13:46 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

خدایا !
دلم میخواهد،
دفتر مشقم را باز کنم، و دوباره تمرین کنم ،
الفبای زندگی را ...
میخواهم خط ...،خطی کنم تمام آن روزهایی که دلم شکست ...
دلم میخواهد؛
اگر معلم گفت : در دفتر نقاشیتان هر چه میخواهید ،
بکشید ...
این بار ، تنها و تنها
نردبانی بکشم .....
به سوی تو ....!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد