صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book
صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book

فروغ


فروغ فرخزاد

1313-1345 خورشیدی

دانلود صدای:


*پنجره ...  آهنگ: پروین

*آن روزها رفتند ...  آهنگ: پروین

*کوچه ای هست که در آن جا ....  آهنگ: ویگن

* من از نهایت شب حرف می زنم ...  آهنگ: Engelbert Humperdinck The Way It Used To Be

*گریز و درد آهنگ: نسیم از آندره آرزومانیان

*عاشقانه آهنگ: یک دو ملودی عاشقانه ساخته ی ؟؟؟

ای مرز پر گهر

*به آفتاب سلامی دوباره خواهم داد آهنگ از: برامس

با کدام دست     همراه با اورتور اپرای آرایشگر شهر سیویل اثر: روسینی

نظرات 11 + ارسال نظر
سروی سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:41 http://matrook.blogsky.com/

دیگه از دستم در رفته که چند بار گوش دادم این فایل رو ...

مرسی ؛
خیلی مرسی

جالب ترش این جاست که خودم هم.

سروی چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:41 http://matrook.blogsky.com/

نمی دونم چرا این فرق داشت با بقیه .

صادقانه بگم یه جور دیگه خونده بودید . نمی دونم کلمه کم میارم ، شاید این عبارت خیلی درست نباشه ... اما "ادا" نبود ... واقعی بود . شعر نبود که می خوندید ، شعر یکی دیگه رو نمی خوندید ، انگار داشتید از یه باور حرف می زدید ... دقیقن داشتید خیلی راحت درموردش توضیح می دادید .

خیلی باورپذیر بود برای من .

چه خوب.
شاید دارم یاد می گیرم. وقتی اصلن با اولین کارا مقایسه می کنم خودمو خب حس می کنم که بهتر شدن. شاید چون این آخریش بوده اینجوریه. خودمم اینو خیلی دوست دارم.

فلورا جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:45

تا حالا از خوانش اشعادتون اینقدر لذت نبردم... ممنونم آقای مهدی بهشت... این حرف به این معنی نیست که بقیه رو خوب نخوندین... به این معنیه که این رو تو یکی ازبهترین روزهای هنرمندی تون خوندین

امروز با صدای شما تو خونه بند شدم... بعد از مدتها لذت حسابی بردم از مطالعه... حتی یادم نیست ناهار چی خوردم؟

برم یه زنگ به مادرم بزنم که صداش درمیاد... صدای شما رو هم براش پخش میکنم تا بیتوجهی من رو به خودش ببخشه... مطمئنم که لذت میبره... مطمئنم ... درود

ممنون.
خودم هم این اشعاری که به مناسبتی می خونم رو خیلی دوست دارم. گیرم خییییییییییییییییلها نپسندند.

فروزان چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:21 http://narenj33.persianblog.ir

سلام زیبا بود
آن روزها
که رفتند در میان مه های کودکی
خیلی زیبا دکلمه کرده بودید
خیلی زیبا

ممنون.

ساحل پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:33

ششصد و هفتاد و هشت بار ممنون که این رو خوندید
چقدر شبیه این روزهای خیلی از مردم سرزمین گل و بلبل است

این اصلن تاریخ ایرانه.

فرناز یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:22 http://farn-sighs.blogsky.com

تا به حال به این مسئله فکر نکرده بودم , اصلا در این مورد مکث نکرده بودم , با این بحث های زن و مرد و زنانه و مردانه هم همیشه بشدت مخالفم اما ...
اما ! بعد از شنیدن صدای شما و شعرهای فروغ با موزیک هایی که آنهمه دلنشین بود و صدای آدمی که آنقدر خوب خوانده بود , دیدم که دلم می خواست اینها را با صدای یک زن می شنیدم ! اما ... اما ! انگار ای مرز پرگهر اینطور نیست .. این شعر را که تا به حال شاید بی اغراق هزار بار خوانده یا شنیده ام با صدای یک مرد هم برایم دلنشین بود .. جادوی عجیبی در این شعر هست که انگار نه زمان دارد و نه مکان و نه جنسیت . از همه ی اینها دور است .

خلاصه من اینها را دانلودیدم _ مثل بلعیدم !! _ مرسی . خسته نباشید !

ممنون.
***
بله ای مرز پر گهر کمی متفاوت است.
من با سیمین هم همین مشکل را دارم. شعری از او این روزها دیدم به نام من زنی را می شناسم. فکر کنم این را می شود خواند. زن و مرد هم ندارد.یک مرد می تواند یک زنی را بشناسد و .........
حالا باز شعر یک زن را خواندن یک چیزه و وقتی یک خواننده ی زن شعری مردانه می خواند چیز دیگری. بیشتر خوانندگان زن، وقتی ترانه شان را گوش می دهید می بینید یک شعر مردانه می خوانند. خب مثلن رهی معیری شعری می سرود و مرضیه می خواند. خب مرد بود و احساسات وکلمات مردانه به کارمی برد. ولی مرضیه بخواند؟ این را نمی بایستی مرضیه می خواند. اصلن من شعری سراغ ندارم که خوانده باشند و زنانه بوده باشد.
مثال:
مرضیه می خواند:
من یوسف راه تو ام
یا
آید از سمت گلها عطر بوی تو و ........ گیسوی تو
یا
می زده شب چو ز میکده باز آیم
عمرن در طول تاریخ یک زن را دیده باشید که شبها از میکده باز آمده باشد و برود دم کوی معشوق و ترانه بخواند
.............

نیره جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 21:16 http://bahareman.blogsky.com/

یعنی دم فروغ مان بی نهایت گرم با این عکسش و ژستش... ما را رسمن مدیون خودش کرده... هویجور
بعدش من چندین بار این عاشقانه فرخ زاد ترین فروغ جهان جان را گوشیدم و انگار نیوشیدم و به به که چه لذتی بردم و از شما سپاس می گذارم سپاس گذاردنی (درست کردن فعل ها با خودتون)
به امید روزی که من هم بخوانم شعری از این عزیزمان

چه خوب. من بی صبرانه منتظر شنیدن آن شعر هستم. هستنی.

A یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:01 http://s0onev.blogfa.com

شیــــــــــفته ی فروغم

من بیشتر. نمی دونم چیه ی فروغم. ولی فقط می تونم بگم یه جورایی خیییییییییییلی دوستش داشتم. نه، دارم.

A یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:53 http://s0onev.blogfa.com

یک دنیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا سپاس

چه خوب.
ترسیدم فکر کنید رقیب پیدا کرده اید.

A دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:35 http://s0onev.blogfa.com

درود
تشکرم برای کامنت فوق العادتون بود..
جواب کامنت پرمهرتون رو نوشتم
خوشحال میشم بخونید

چه خوب که از کامنت من خوشتان آمد. من هم بی پروا هزار تا کامنت در آنجا نوشتم.

fateme دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:55

خدای من !!!
زیباست زیبا، و با صدای شما دلنشین‌تر
فروغٍٍٍ ِ من، عشق من، ماه ِ من

چه خوب که دوستش داشتید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد