صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book
صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book

سهراب سپهری


سهراب سپهری

1307-1359 خورشیدی

دانلود صدای:


*در قیر شب ...  آهنگ: خوزه لوییس پریلس

*رو به غروب ... آهنگ: پادرا پولادسنج

*زندگی گل به توان ابدیت ... آهنگ: کوروش یغمایی

*رفته بودم سر حوض ...  آهنگ: احسان دریادل

*پشت دریاها   آهنگ: محمد نوری

*ندای آغاز  آهنگ: Salvatore Adamo

*نشانی  آهنگ Amy Winehouse / Love is a losing game

*باغی در صدا  آهنگ شوپن - عبادت های نیمه شب شماره 9

*سفر آهنگ متن: Brahms - Cradle Song


نظرات 10 + ارسال نظر
شهرزاد شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:11

این شعر خود زندگی است پر از حس‌های متضاد ... خوشایند ... ناخوشایند

جاری ... آرام.... با شتاب .... ساده .... مهربان و ...
جاری مثل همین بارانی که این شعر در متنش جریان دارد

آرام مانند همه پرده‌های به ظاهر تکراری که سهراب از زندگی بیرون کشیده و پیش چشم ما گذاشته تا به دور از هر شتابی با آرامش و اندیشه جور دیگر نگاه کردن به آن ها رو تجربه کنیم.

پر شتاب مثل صدای تندر و رنگ برقی که در متن شعری که خوانده اید جریان دارد و گذرا بودن زندگی و برهه‌های مختلف اون رو به ما یادآور می‌شود.

ساده، مثلن مثل آن وقتی که آن کودک تازه پا به دنیا گذاشته را، همراه با هر طلوع خورشید را به بزم شستن دست در جذبه یک برگ و رفتن به سر خوانی از نان و پنیرک فرا می خواند

مهربان آن قدر که جور دیگر دیدن را، کنار هم نشاندن کرکس و اسب، بازستدن نام از ابر و پشه و تابستان و ... می داند و...

و شما چقدر زیبا این زندگی را با اجرایی شنیدنی در جاری باران و تندر به تصویر کشیده‌اید.
در این هوای بارانی شنیدن این شعر با این ویژگی ها لطف دیگری داشت.

در برابر این همه که برای این صدا نوشتید من جز گفتن ممنون حرف دیگری ندارم که بزنم.

فرشته شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:23 http://fershteh.aminus3.com

چقدر آرامش داشت این صدا
ارام...وساده وزیبا

ممنون.

فرشته شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:42 http://fershteh.aminus3.com

واقعا لذت بردم...خصوصا از آرامش کلمات
هم آرامش را متوجه می شوی
هم خستگی کلمات شاعر را
مرگ پایان یک کبوتر نیست
ودر یک کلام
واقعا عالی بود

چه خوب که خوشتون اومد.

الــــــــی جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:47 http://like-goodlady.blogsky.com

هیچ صدایی به اندازه ی خود صدای پای آب آرامش بخش نیست

دقیقن. ولی گاه خیلی یکنواخت میشه. باران البته بهتر از مثلن جوی آبه. جوی آب خیلی یکنواخته. بر عکس امواج دریا.

مهدی فر زه سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:37 http://jametajali.blogfa.com/post-613.aspx

سلام.

موفق باشید و سلامت.

ممنون.

مهدی فر زه پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:42 http://jametajali.blogfa.com/post-621.aspx

سلام.

آواز چگور اخوان ثالث را به خوانش ایرج گرگین در وبلاگم گذاشته ام.

می آیم و میشنوم.

مهشید چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:54

سلام دوست عزیزم من به خانم پروانه هم که راجب درخت اسوریک لینک گزاشته بودن پیام دادم.من راجب این موضوع تحقیق دارمو هیچی ازش نمیدونم
فقطم یه هفته وقت دارم میتونید کمکم کنید جناب؟

من شرمنده ام. فکر کنم از خانم پروانه بیشتر بتوانید کمک بگیرید.

بیتا چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:59

من
دو دستم پارو است
تا تنی هست مرا
پشت دریا
وطنی هست مرا

مهدی فر زه سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:12 http://jametajali.blogfa.com/


هر روز که می گذرد

یک روز

به دمیدن خورشید نزدیکتر شویم


ای روز ها

چو برگ خزان

بر باد روید.

مهدی فر زه


سلام.
سال خوبی پیش روتان باشد پر از خیر و برکت و تندرستی.

نوروزتان پیروز
همیشه در کنار یارانان خوش و خرم باشید.

negin شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:01 http://www.chefnegin.com

وب خوبی دارید.
یاد دوران دانشگاه افتادم...
تحصیلات من زبان و ادبیات فارسیه

اما عاشق آشپزی و قنادی ام هستم

آپم

ممنون.
به شما سر می زنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد