صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book
صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book

فریدون مشیری


فریدون مشیری
1305-1379 خورشیدی
دانلود صدای:

*پرکن پیاله را ... آهنگ: شجریان
*آخرین جرعه ی این جام تهی  آهنگ: جانی ماتیس
*من نیز چو خورشید دلم ... آهنگ: داریوش رفیعی
*شیراز را همیشه بگردیم   آهنگ: محمد حشمتی
*چرا از مرگ می ترسید؟ آهنگ: راپسودی شماره 2 از فرانتس لیست

*خروش فردوسی همراه صدای بارش باران و تندر و .........

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی فر زه یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:59 http://jametajali.blogfa.com/

سلام .

فعلن خروش فردوسی را دانلود کردم تا بعد گوش کنم مطمئن هستم که کار قشنگی ست.

امیدوارم دوستش داشته باشید.

مهدی فر زه یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:03 http://jametajali.blogfa.com/post-621.aspx

صدای بارش باران و تندر ... این مصرع را به یادم می آورد:

... که از باد و باران نیابد گزند

دقیقن. و تندر هم همانا خروش است.

محبوبه چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 http://future-seed.blogsky.com

من عاشق حضرت مشیری هستم و هر چه که به ایشان مربوط شود... و همچنین صداهای آرام و دلنشینی که با بارش باران و تندر آمیخته شده باشد را هم دوست می دارم.

در دنیا آدم هایی هستند که به راحتی می توان عاشق آن ها شد. یکی از آن ها این فریدون است.
ممنون از لطفی که به فریدون و خواننده ی شعر فریدون ابراز کردید.

محبوبه جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:48

دیگر جمعه ها علی الطلوع نمی خوانید؟ دستیارتان را هم که توی این بحران مالی بیکار کرده اید از کار! چه کند؟

میکروفونم خراب شده. کسی رو هم پیدا نمی کنم که مشاوره بهم بده.


در ضمن یک کار برای شما دارم و اون این که علی الحساب برای اشعار سهراب سپهری موزیک متن پیدا کنید. چن تا خوندم که موزیک نداره. اینه که تنظیمش مونده.

محبوبه جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 http://future-seed.blogsky.com

چقدر جای یک لینک سبز توی این وبلاق وزین خالی ست... نه آقای محسن؟

بله خانم محبوب. ولی کلن لینک توی این وبلاق وزین خیلی کمه.
چشم در اولین فرصت.

فلورا جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:45

به به جمعه م با خروش فردوسی شروع شده
دست تون درد نکنه... خیلی چسبید... زنده باشید استاد!
اعتراف میکنم که یه بار با حس ی که شما گرفتید خوندمش به دل خودمم نچسبید

چه شروع خوبی بوده پس.
من راستش نمی دونم خودم چه حسی گرفته ام.

فلورا جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:33

خب به همین خاطر خوانش شما زیبا شده چون با یه حس از درون، برون آمده، خونده شده! چی گفتم؟!!
اما من فقط تقلید کردم

چیزی رو که آدم می خواد بخونه به نظر من باید خیلی بخونه. کلی ریزه کاری توی شعر هست که برای بار اول و دوم خوندن آدم متوجه اش نمی شه. من این رو حدود سیزده چهارده بار خوندم. ولی بازم به نظر خودم یکی دو جا رو درست نخوندم.

محبوبه جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:10

"اولین فرصت" هنوز نرسیده است؟ دیر کرده! نگرانش شدم! ینی کجا میتونسته رفته باشه؟ ها؟
آقای محسن لطفا فایل صدایتان که رویش آهنگ نیست رو برام بفرستید ... یا اینکه اسم اشعاری رو که از سهراب خوندید برام بفرستید که ببینم می تونم یک چیز شایسته پیدا کنم ایشالللللللههههه؟

اولین فرصت می رسد. اولین فرصتی که یک لینکی بیاید اینجا.
تازشم تمام متن نوشته ی آهنگ ها سبز است هر چند لینک نیست.


و پیامی در راه
واحه در لحظه
پشت دریاها
ندای آغاز

البته می توانند همه یک آهنگ باشند که حتا بشود کلن موزیک متن سهراب.
ها؟

مهدی فر زه یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:25 http://jametajali.blogfa.com/

سلام.

فکر می کنم بچه ی چهار ساله نمی تواند تا این حد به داستان های شاهنامه احاطه داشته باشد.

راستی آیا می شود روی فایل های صوتی بی موسیقی ؛ بعدها ؛ موسیقی متن گذاشت

با شناختی که من از فریدون مشیری دارم باور می کنم.
***
بله. غیر از این باشد کار خیلی سخت است.
با نرم افزارهای ادیت صدا. من هم متاسفانه مانند شما ویندوزم را هفت کردم و کلی گیر و گرفتاری پیدا کردم. الان با نرم افزار Edius 6 کار می کنم. بدی این نرم افزار این است که فایلهای خروجی خیلی بزرگ هستند و باید دوباره با نرم افزار دیگری آن ها را کوچک کرد.
نرم افزار دیگری به نام Adobe audition هم که ورژن 5 آن آخرین نسخه اش است که از این ادیوس بهتر است ولی من بلد نیستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد