صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book
صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book

پژمان بختیاری


پژمان بختیاری

1279-1353

دانلود صدای:


*دل به یاری نسپردیم که ...  آهنگ: همایون

*من و او  آهنگ: ؟؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
فلورا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:44

خیلی مخلصیم
بذار چند بار دیگه گوش کنم باز میام...

فلورا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:00

درود به شما میتونم تو فیس بوک شیر کنم دیگه؟... عالی شده خصوصا که صداتون بسیار رازآلوده... تاملهاتون بین ابیات و پاره های مختلف شعر بسیار دلنشینه...
راستی ...حیفه که بخاطر کم حوصلگی ِدوستان، فضاهای خالی صوتی یا همون تاملهای ِ معنی بخش ِ بین ابیات رو کم کنید و خوانش تون رو از حرفه ای بودن در بیارین...منظورم اون خوانش تون از غزل حافظه که اخیرا در "بعد از بیست و سه" گذاشتین!

نه لطفن نکنید.
فیس بوک رد گیر زیاد داره. خیلی از وبلاق های صوتی مانند این وبلاق وزین فقط به خاطر مثلن حضور سیاوش و اسماعیل و یدالله، ممکن است ف ی ..ت ...ر شوند. یک بار یک وبلاق وزینم بسته شد بگذارید دومی نداشته باشد. همین خودامون بشنویم از سر من هم زیادتره. کسانی هم که به دنبال این شعر ها باشند خودشان پیدا می کنند. ها؟
در مورد فواصل هم، سعی می کنم از این پس طوری بخونم که مجبور نشم دستی فواصل رو تغییر بدهم.
البته توی این دو تا اصلن دستی نبردم.

فلورا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:20

اطاغت امر میشه...قربان

ممنونم.

فرناز جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:55 http://farn-sighs.blogsky.com

اینترنکست ! نازنین ما امروز هم بیمار بود .. حتی نمی توانستم به بلاگ اسکای خودم سر یزنم .. بالاخره شد .... حالا با این لینک مشکل دارد و آنرا باز نمی کند . هر وقت اینترنکست جان عزیزم درست شد برمیگردم .

این اینترنکست با این تفاصیل دیگر نازنین نیست. اگر خوب سرویس می داد آن را چه می نامیدید؟

ساحل جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:29 http://lizard0077.blogfa.com

من بودم و او بود ... من بودم و او بود ...
یعنی یک هفته ی تمام می توانم این را هر روز صبح برای خودم بخوانم و انرژی بگیرم. برقصم حتا با این ... باور کنید ... می توانم برقصم حتا با این ... تمام ِ من ، تما ِ خود ِ من، برقصد با این.

چه همه این را دوست دارم ... مرسیییییییییی که این را خواندید و این همه خوب خواندید.

چه خوب که پیدا شد و دوستش داشتید.
و
ممنون.

فرناز شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 http://farn-sighs.blogsky.com

دلبرم اینترنکست جان عزیز و نازنیم این فرصت را به من داد که این شعر دوست داشتنی را با صدای خوب شما هم بشنوم . مرسی .

حالا خب می شود به آن گفت نازنین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد