صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book
صداهایی که می شنویم

صداهایی که می شنویم

اشعار با صدای خودم، (محسن مهدی بهشت) I.C.A.Book

نصرت رحمانی


نصرت رحمانی




دانلود صدای:


*سنگ ... آهنگ: امید نعمتی

*فلفل از بوسه های تو می روید ...  آهنگ: ریچارد آنتونی

*کدامین زخم در این دل ... آهنگ: یاسمین

*صدای باد در مهتاب پیچید آهنگ: گوگوش

*لیلی،  چشمت خراج ...    آهنگ: ای ساربان، محسن نامجو

* وقتی دلی نمی طپد  آهنگ: لوریس چکناواریان

* بگذارید هرچه نمی خواهند بگوییم  آهنگ: پری زنگنه

* بر روی کاغذ سیگار ...  آهنگ: مارک نافلر

*انهدام  آهنگ متن: بخشی از اپرای کاوالریا روستیکانا اثر پیترو ماسکانی به رهبری هربرت فون کارایان.

*پرواز   آهنگ: صدای پرندگان

*حوصله راه :   آهنگ: رومئو و ژولیت اثر چایکوفسکی به رهبری هربرت فون کارایان

*کنایه   آهنگ: یک عاشقانه ی کردی ، عارف ساق

میعاد در لجن   هم راه آهنگ متن بخشی از اپرای کاوالریا روستیکانا اثر پیترو ماسکانی به رهبری هربرت فون کارایان.

*عصر جمعه ی پاییز

نظرات 8 + ارسال نظر
فلورا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:40

بسیار زیباست... اما من عصر جمعه یا هر روز دیگر پاییز چنین احساسی ندارم... این احساس، احساس عصرهای این روزهای منه... که علیرغم سرسبزی و زیبایی طبیعت از شدت گرما، مجبورم تو خونه با در و پنجره های بسته و پرده های کشیده زندانی باشم...
پس میخونم...
عصر جمعه تابستان بود...

به پاییز شورانگیز اهانت نمیکنم

این کامنت شما من را غمگین کرد.

فرناز جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:50 http://farn-sighs.blogsky.com

یک - چقدر این عکس نصرت رحمانی متفاوت و جذاب و دوست داشتنیست .
دو - اجرای شما یکی از بسیار بهترین ها بود . عالی بود .
سه - موزیک انتخابی فوق العاده بود .
چهار - اگر به خاطر این اجرا و این موزیک نبود راستش شاید چندان هم لذت نمی بردم .
پنج - عصر پاییز خیلی بیش از اینها احترام بر انگیز است حتی اگر جمعه باشد .

بچه بودم اما به خوبی یادم است که خیلی زود یاد گرفتم که عصر جمعه همیشه نوعی از غم عجیب را با خود دارد . بعدها , سالها و هنوز این حس با من بوده است و می بینم و بارها دیده ام که این حس با خیلی ها مشترک است ... هنوز یادم نیست که کسی را شناخته باشم که عصر جمعه برایش شکلی از شادی و سبزی داشته باشد ..


ینی شعر نصرت را دوست نداشتید؟
حیفتون نمیاد؟
بادهار
یک تکه روزنامه ی چرب مچاله را
در انتهای کوچه ی بن بست
با خشم می جوید

تصویری که همه دیده ایم ولی به زیباترین شکلی تصویر شده است.

من فکر کنم یکی از دلایل اندوهناک بودن عصر های جمعه این است که فردایش شنبه است و باید سر کار برویم. بچه هم که بودیم به مردسه می رفتیم. به ویژه پاییز که تازه فصل اول سال تحصیلی بود. و هنوز امتحانات ثلث اول را هم نداده بودیم.

ساحل جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:51 http://lizard0077.blogfa.com

چقدر چسبید، توی این عصر دلگیر جمعه.
شما همیشه آدم را خیلی به موقع و دل‌چسب، غافلگیر می کنید.

ممنون آقااااااااااا ... خیلی.

قابل شما را نداشت.

فلورا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:41

چرا غمگین شدین؟
با تمام وجودم، تمام حزن شعر رو درک میکنم ، حزنی که با نزدیک شدن به پاییز عمر دارم... حزنی که با تداعی هر پاییز ی میشه احساس کرد... اما از طرف دیگر از فصل تابستان نفرت دارم... نفرتی که از فشار اسد و هیتلر و استالین و دارو دسته ی دیکتاتورها ندارم

شاد باشین... عوضش از نیمه ی شهریور وحشی و پورشور و رنگ آمیزم!

خب برای این که نوشتید این روزها در خانه خودتان را زندانی کرده اید.
تازه پاییز که بیاید یک پاییز دیگر از عمرتان شرو می شود.

فرناز شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 http://farn-sighs.blogsky.com

جالبه که به این نکته اشاره می کنین .. خودم هم متعجب بودم که باوجود تصویرهای زیبایی که درش هست چرا مجموعه رو آنچنان هم دوست ندارم ...

البته کلن شعرهای نصرت رحمانی را خیلی ها دوست ندارند.

محبووب دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:06 http://a-tree.blogsky.com

از بچگی به ما گفته بودند زمان بر نمیگردد
اما من نمیدانم چرا این عصر های جمعه بر میگشتند؟

نمیدانم از چه کسی

شاید از خودم شنیده ای. ولی نه. من زمان بچگی تو گم بودم.
همیشه فکر می کردم بدترین اوقات سینما رفتن بعداز ظهر جمعه است. ولی بعدها فهمیدم که بهترین راه گذراندنش است. هرچند کلن سینما رفتن را تعطیل کرده ام.

مهدی فرزه دوشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 02:25

فرا رسیدن نوروز باستانی را به شما استاد گرامی تبریک عرض می نمایم ان شا الله که سال خوبی برای همه در پیش باشد

ممنون.
مبارک شمایید.

مهدی فرزه سه‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1399 ساعت 18:12 http://Jametajali.blogfa.com

سلام

شعر «سقاخانه» نصرت قشنگه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد